Phishing emails – Ότι πρέπει να γνωρίζετε

growbusinessgroup phishing email

Email phishing – Τι πρέπει να ξέρουμε
( ηλεκτρονικό ψάρεμα)

Καθώς συνεχίζεται η πανδημία του κορωναϊού COVID-19, θα χρειαστεί  όλοι να προσαρμοστούμε, μεταξύ των άλλων και σε ένα  νέο εργασιακό περιβάλλον, που αρκετές φορές θα χρειαστεί να είναι με δουλειά από το σπίτι.

phishing emails – τι είναι, πώς τα αποφεύγουμε

Το περιβάλλον αυτό έχει ήδη δημιουργήσει ευκαιρίες στους κυβερνοεγκληματίες να εκμεταλλευτούν τις αλλαγές στις οργανωτικές δομές και τις εσωτερικές διαδικασίες των εταιρειών και οι επιθέσεις ηλεκτρονικού “ψαρέματος” έχουν αυξηθεί σημαντικά από τότε που ξεκίνησε η κρίση κορωναϊού covid-19. Ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τύπους απάτης ηλεκτρονικού “ψαρέματος” είναι η προσποίηση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιχειρήσεων (BEC) στον οποίο οι απατεώνες μιμούνται τους ιδιοκτήτες ή τα στελέχη της εταιρείας για να εξαπατήσουν τους υπαλλήλους, προκειμένου να μεταφέρουν χρήματα ή να παραδώσουν απόρρητα δεδομένα της εταιρείας, των  στελεχών της ή/και  των πελατών και συνεργατών.

Προειδοποιητικά σημάδια phishing

Παρ’ όλες τις ομολογουμένως εξαιρετικές προσπάθειες παραπλάνησης, υπάρχουν κάποια σημεία που μπορεί να «προδώσουν» το ύποπτο phishing email και κατά συνέπεια να μας δώσουν το περιθώριο αντίδρασης.

σημάδια email phishing

Μερικά phishing σημάδια είναι :

  • Λαμβάνετε ξαφνικά ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από έναν ιεραρχικά ανώτερό σας στην εταιρεία  ο οποίος σας ζητά επίμονα να επεξεργαστείτε γρήγορα ένα τιμολόγιο και να του το στείλετε, να αλλάξετε τον παραλήπτη μιας πληρωμής ή να του δώσετε ευαίσθητα και απόρρητα έγγραφα χωρίς άλλη προηγούμενη ειδοποίηση
  • Το μήνυμα είναι σύντομο, επείγον και σας πιέζει να παρακάμψετε τις κανονικές πολιτικές και διαδικασίες.
  • Ο αποστολέας λέει ότι ταξιδεύει, και η υπογραφή δείχνει το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προήλθε από μια κινητή συσκευή.
  • Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προέρχεται από «γνωστό» σας ονοματεπώνυμο, αλλά από gmail, hotmail ή άλλο μη εταιρικό  λογαριασμό και όχι από τον επίσημο λογαριασμό της εταιρείας.

Tips αποφυγής προσπάθειας phishing emails

  • Αν λάβετε ένα, κατά την κρίση σας, ύποπτο ή περίεργο email από ιεραρχικά ανώτερό σας, επικοινωνήστε μαζί του  μέσω τηλεφώνου ή αυτοπροσώπως για να επαληθεύσετε το  αίτημά του  για την, για παράδειγμα,  αποστολή χρημάτων, παροχή αρχείων προσωπικού ή άλλων ευαίσθητων δεδομένων.
  • Επιβεβαιώστε προφορικά τυχόν οδηγίες ή αίτημα που έχετε πάρει με email από κάποιον προμηθευτή, εξωτερικό συνεργάτη  ή πελάτη που σας ζητά κάποια οικονομική και διαχειριστική μεταβολή όπως, για παράδειγμα, να αλλάξετε τις μεθόδους πληρωμής ή οποιαδήποτε σχετικά τραπεζικά στοιχεία. Καλέστε τους σε έναν γνωστό αριθμό επικοινωνίας και δείτε αν όντως έχουν υποβάλει το συγκεκριμένο αίτημα.
tips αποφυγής phishing emails
  • Ελέγξτε προσεκτικά τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του αποστολέα, καθώς και το συντακτικό του κειμένου. Οι απατεώνες ενδέχεται να διαφοροποιήσουν ελαφρώς μια πραγματική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προσθέτοντας ένα γράμμα ή αλλάζοντας σημεία στίξης κλπ, ποντάροντας στην συνήθεια και στην  γρήγορη πρώτη ματιά του παραλήπτη για να φαίνεται νόμιμη.
  • Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη γραμμή FROM μπορεί εύκολα να πλαστογραφηθεί. Εάν αντιλαμβάνεστε  ότι το μήνυμα δείχνει ύποπτο, ότι παρακάμπτει τις τυποποιημένες διαδικασίες κ.λπ. βάλτε το στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας μέχρι να επιβεβαιώσετε την ορθότητά του ή μη.
  • Μην κάνετε κλικ σε συνδέσμους που περιέχονται σε ένα ύποπτο μήνυμα και μην  ανοίγετε ούτε αποθηκεύετε συνημμένα από αυτό, καθώς κάτι τέτοιο θα μπορούσε να εγκαταστήσει  κακόβουλο λογισμικό στο εταιρικό σας δίκτυο υπολογιστών με ανυπολόγιστες συνέπειες στην λειτουργικότητα της εταιρείας.

Πώς αναφέρετε  Phishing Emails

Ακολουθήστε τις οδηγίες που ενδεχομένως σας έχουν δοθεί από την Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων της εταιρείας σας και στη συνέχεια ανοίξτε ένα νέο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο εταιρικό σας πρόγραμμα διαχείρισης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας ( πχ Outlook ) , συντάξτε ένα σχετικό κείμενο, επισυνάψτε σε αυτό ως συνημμένο το ύποπτο μήνυμα και στείλτε το στην αρμόδια ομάδα της εταιρείας σας προς περαιτέρω ενέργειές τους, κοινοποιώντας το ταυτόχρονα και τον ιεραρχικά ανώτερό σας  .

Τι θα πρέπει να κάνετε αν πέσετε θύμα phishing email

Εάν κάνατε κλικ σε ένα σύνδεσμο που εμπεριέχεται σε ένα ύποπτο email,  διαγράψτε το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αλλάξτε αμέσως τον κωδικό πρόσβασής σας και επικοινωνήστε άμεσα με την αρμόδια ομάδα της εταιρείας σας καθώς και με την υποστήριξη IT για να κάνουν σάρωση του υπολογιστή σας για πιθανή εγκατάσταση κακόβουλου λογισμικού.

Ερωτήσεις

Αν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με μηνύματα ηλεκτρονικού “ψαρέματος”, επικοινωνήστε με την Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων και την Διεύθυνση ΙΤ της εταιρείας σας ακολουθώντας πάντα την αρχή : “αν δεις κάτι, πες κάτι!” Αναφέρετε οποιαδήποτε περιστατικά ασφαλείας, ερωτήσεις και ανησυχίες υποπέσουν στην αντίληψή σας και να ενημερώνεστε διαρκώς  για την τρέχουσα πολιτική ασφάλειας πληροφοριών της εταιρείας σας.

Για ό,τι επιπλέον, επικοινωνείστε μαζί μας η δείτε τις υπηρεσίες μας

Επιδότηση για eshop από το ΕΣΠΑ

Eπιδότηση για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop)

Μέχρι 5.000 ευρώ επιδότηση για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) προβλέπει νέο πρόγραμμα χρηματοδότησης μέσω ΕΣΠΑ – Ποιους αφορά.

growbusiness-group business consulting

Από την ομάδα της GroWBusiness-Group

Νέο πρόγραμμα χρηματοδότησης μέσω του ΕΣΠΑ, το οποίο θα επιδοτεί τη δημιουργία e-shop για τα καταστήματα λιανικής πώλησης, αναμένεται στο τέλος της χρονιάς, όπως ανέφερε σε συνέντευξή του την Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020, σε ραδιοφωνική εκπομπή στον ΣΚΑΪ, ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Γιάννης Τσακίρης.

Το πρόγραμμα, όπως εξήγησε ο υφυπουργός, θα χρηματοδοτεί 100% τη δαπάνη για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) και θα αφορά αποκλειστικά στο λιανεμπόριο, καθώς οι υπηρεσίες αυτές καλύπτονται από την υφιστάμενη δράση του προγράμματος.

Οι καταναλωτικές αγορές και οι συνήθειες δαπανών αλλάζουν, οι αλγόριθμοι αναζήτησης αλλάζουν, και είναι ζωτικής σημασίας να αλλάξουμε μαζί τους, καθώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός μιας επιχείρησης είναι πλέον απαραίτητος διότι η «νέα τάξη πραγμάτων» στο εμπόριο ήρθε για να μείνει.

“If you do build a great experience, customers tell each other about that. Word of mouth is very powerful.”-Jeff Bezos, Founder of Amazon.com

Η προσαρμογή λοιπόν στα νέα δεδομένα της αγοράς με τη χρήση ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι απολύτως αναγκαία για να μην χάσει μια επιχείρηση τους πελάτες της αλλά και για να προσελκύσει νέους και από γεωγραφικές περιοχές που το φυσικό κατάστημα δεν θα μπορούσε να εξυπηρετήσει.

Εμείς, στην GroWBusiness-Group, είμαστε δίπλα σας με συνέπεια και αποτελεσματικότητα για να εξετάσουμε από κοινού και να αναλύσουμε όλα τα δεδομένα της επιχείρησής σας , προκειμένου να αναπτύξετε ένα αποτελεσματικό ηλεκτρονικό κατάστημα με πωλήσεις 24Χ7.

Ρωτήστε μας για ό,τι σας απασχολεί σχετικά και είμαστε εδώ για μια δωρεάν ανάλυση των αναγκών σας

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο SEO ?

Ο τρόπος για να είστε εκεί που
ψάχνουν οι πελάτες σας

Όπως λέει και o σοφός…διαδικτυακός λαός, «αν δεν είσαι στην google δεν είσαι πουθενά», εννοώντας βέβαια το σύνολο των μηχανών αναζήτησης, αν και στον τομέα αυτό η συγκεκριμένη μηχανή έχει την μερίδα του λέοντος σε σχέση με τις άλλες (Bing, Yahoo!, Duck Duck κλπ).

Η online προβολή και προώθηση λοιπόν  μιας σύγχρονης επιχείρησης στο Internet κρίνεται πλέον όχι απλώς απαραίτητη, αλλά και επιβεβλημένη, με τον σωστό σχεδιασμό και την σωστή κατασκευή  ιστοσελίδας, φιλικής προς τις μηχανές αναζήτησης, προς τις κινητές συσκευές ( smartphones, tablets ) –ιδανικά- και των δύο μεγάλων κατασκευαστών λειτουργικών  Android και Apple, αλλά και προς όλους τους μεγάλους φυλλομετρητές-browsers όπως Chrome, FireFox, Internet Explorer, Opera, αλλά και Safari για Apple και Samsung για τις ομώνυμες κινητές συσκευές κλπ.

Φτιάξαμε μια καταπληκτική ιστοσελίδα. Και μετά, τι ;

Και εγένετο φώς !!  Φτιάξαμε, ή ήδη έχουμε και ανανεώσαμε, μια εξαιρετική ιστοσελίδα, με εφαρμοσμένους όλους τους τεχνικούς κανόνες , με ωραίες φωτογραφίες, κείμενα,  κλπ.

Και εδώ αρχίζουν να εγείρονται καίρια ερωτήματα , όπως :

  • Πώς
    θα μάθουν οι πελάτες / επισκέπτες την ιστοσελίδα μας ;
  • Θα
    παρουσιάζεται η σελίδα κατά τις αναζητήσεις
    των χρηστών στις μηχανές αναζήτησης ;
  • Πώς
    γίνεται αυτό ;
  • Χρειαζόμαστε
    και  συνδυαστική παρουσία στα Social Media ; Και αν ναι, σε ποια ;
  • Με
    ποιες λέξεις-κλειδιά ψάχνουν οι
    πιθανοί πελάτες μας , ώστε να εμφανίζεται
    και η δικιά μας ιστοσελίδα ;

Όλα αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα, βρίσκουν τις κατάλληλες απαντήσεις μέσα από ένα σύνολο διαδικασιών που αναφέρονται ως SEO και αφορούν τόσο τις εξειδικευμένες παρεμβάσεις μέσα στην ιστοσελίδα μας ( onpage SEO ) όσο και έξω από αυτή ( offpageSEO ).  Αν βέβαια έχετε επιπλέον ερωτήματα ή θέλετε διευκρινήσεις για αυτά , απλά…ρωτήστε μας

Ο όρος SEO λοιπόν, αποδίδεται ως  Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης και προέρχεται από την ανάπτυξη του ακρωνυμίου  από τον αγγλικό όρο Search Engine Optimization. Περιγράφει όλες εκείνες τις διαδικασίες-επεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στη δομή και το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης.

Τελικός στόχος είναι η υψηλή κατάταξη της σελίδας σε αυτές  και η αύξηση της  επισκεψιμότητάς της μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων, δηλαδή των μη πληρωμένων  καταχωρήσεων στις μηχανές αναζήτησης. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι η καλύτερη θέση είναι η..τέταρτη, η πρώτη δηλαδή κάτω από τις τρείς πρώτες με το χαρακτηριστικό «ad» δίπλα τους, που αφορά πληρωμένες καταχωρήσεις θέσεων από διαφημίσεις μέσω adwords.

Η στρατηγική προώθησης και βελτιστοποίησης ουσιαστικά η αιχμή του δόρατος μαζί με τον σωστό σχεδιασμό και την άρτια κατασκευή της ιστοσελίδας, αποτελούν την συνδυαστική κορονίδα της επιτυχίας και απαιτούν επαγγελματικές και στοχευμένες πρακτικές. Εμείς στην GroWBusiness-Group μπορούμε και ξέρουμε να σας βοηθήσουμε αποτελεσματικά και είμαστε στην διάθεσή σας για μια δωρεάν συμβουλευτική ανάλυση των αναγκών σας.

Τι είναι λοιπόν μια SEO στρατηγική ;

Μια στρατηγική SEO, που επίσης αναφέρεται και ως προσέγγιση  SEO ή  ως στρατηγική βελτιστοποίησης  κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης  είναι η διαδικασία του σχεδιασμού και υλοποίησης της τοποθέτησης και εμφάνισης μιας ιστοσελίδας κατά την αναζήτηση των χρηστών με βάσει συγκεκριμένα και στοχευμένα κριτήρια αναζήτησης.

Ουσιαστικά,  μια στρατηγική SEO είναι η διαδικασία και το σύνολο των τεχνικών που ακολουθούνται όταν μια ιστοσελίδα θέλει να πάρει περισσότερα και καλύτερα οργανικά αποτελέσματα ως προς την αναγνωρισιμότητα ( organicsearch )  , την  επισκεψιμότητα ( traffic) και την αποδοτικότητα ( ROI ) .

Η όλη διαδικασία, προκειμένου η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας  να είναι αποτελεσματική και αποδοτική, αποτελείται από ένα σύνολο διεργασιών που περιλαμβάνουν τις απαραίτητες τεχνικές ρυθμίσεις στην ιστοσελίδα, τις αναγκαίες ενέργειες προβολής και προώθησης τόσο online όσο και offline και κυρίως την  αναλυτική αποτύπωση, τον σχεδιασμό και φυσικά την συντονισμένη, δομημένη και διαρκώς παρακολουθούμενη στρατηγική της επιχείρησης.

Καθώς η όλη διαδικασία είναι ζωντανή και ανανεώνεται διαρκώς με νέους κανόνες υλοποίησης κυρίως από την Google, δείτε παρακάτω  τα πλέον σύγχρονα  βήματα για τη δημιουργία μιας στρατηγικής SEO το 2020 και για ρωτήστε μας για οτιδήποτε θέλετε σχετικά :

10+ 1 απαραίτητα βήματα για οργανική τοποθέτηση

Βήμα #1: Δημιουργήστε μια λειτουργική  λίστα
λέξεων-κλειδιών

Βήμα #2: Ανάλυση της πρώτης σελίδας της Google σε σχέση με
τις λέξεις-κλειδιά που επιλέξατε, κάτι που ενδεχομένως να αναδείξει την ανάγκη
για μια επιπλέον προσαρμογή τους

Βήμα #3: Δημιουργήστε διαφορετικό ή καλύτερο περιεχόμενο από τον ανταγωνισμό

Βήμα #4: Δημιουργήστε
σχέσεις εμπιστοσύνης , backlinks ,  με αναγνωρισμένες ιστοσελίδες συναφούς
περιεχομένου

Βήμα #5: Βελτιστοποίηση
του συνόλου του περιεχομένου σας
( κείμενα , φωτογραφίες , video ) για on-page SEO με σωστή δομή και κατανομή λέξεων και φράσεων κλειδιών

Βήμα #6: Βελτιστοποίηση ως προς την  πρόθεση αναζήτησης των χρηστών ( search intent )

Βήμα #7: Κάντε το περιεχόμενό σας να φαίνεται και να είναι μοναδικό

Βήμα #8: Δημιουργία ποιοτικών εσωτερικών
ανακατευθύνσεων
στην ιστοσελίδα σας

Βήμα #9: Διαρκής βελτίωση και ενημέρωση του περιεχομένου σας, για παράδειγμα με την δημιουργία και σωστή τήρηση ενός blog menu  με posts που ενδιαφέρουν

Βήμα #10 : Βελτιστοποίηση του media περιεχομένου
της ιστοσελίδας σας , καθώς οι
χρήστες  πλέον συνηθίζουν να αναζητούν με βάσει λέξεις-κλειδιά και
με την ταυτόχρονη χρήση εικόνας,

και

Βήμα #11 : Βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας  για απεικόνιση με βάση την φωνητική αναζήτηση ( voice search ). Εξαιρετικά χρήσιμη και αποδοτική τεχνική καθώς το 92% των χρηστών προσεγγίζουν πλέον το διαδίκτυο από κινητές συσκευές και «καθ’ οδόν»

Διαδικασία SEO

Μόλις δημιουργήσετε την  SEO στρατηγική σας, το επόμενο βήμα είναι να αναπτύξετε και να εφαρμόσετε μια διαδικασία υλοποίησης, που θα κρατά την ιστοσελίδα σας διαρκώς σύννομη με τους κανόνες και τις τεχνικές βελτιστοποίησης των μηχανών αναζήτησης.

Τα κυριότερα βήματα που θα πρέπει να υλοποιείτε σε συστηματική βάση,  είναι τα παρακάτω :  

  1. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας.

Αφιερώστε κάποιο χρόνο σε συστηματική βάση για να ανανεώνετε το περιεχόμενο των  blog αναρτήσεών σας με νέες και ενημερωμένες πληροφορίες και άρθρα, ώστε να συνεχίζει το συγκεκριμένο μενού να κρατά ψηλή θέση στην κατάταξη. Είναι επίσης καλή ευκαιρία χρονικά,  για να προσθέσετε ή να διορθώσετε οποιαδήποτε βελτιστοποίηση SEO που δεν ήταν στην αρχική ανάρτηση, όπως για παράδειγμα να βάλετε εναλλακτικό κείμενοalt text – που λείπει από  φωτογραφίες.

2. Ελέγξτε για την αναγκαιότητα  προσαρμογής των  λέξεων-κλειδιών.

Μετά από μερικούς μήνες, παρακολουθήστε πού κατατάσσονται οι δημοσιεύσεις του blog σας και με ποιες λέξεις-κλειδιά, κάτι που μπορεί να σας βοηθήσει να προσαρμόσετε τις επικεφαλίδες ή το κείμενο για να αξιοποιήσετε αυτήν τη νέα κατάταξη λέξεων-κλειδιών σχετικά με ενδεχόμενη νέα πρόθεση αναζήτησης – search intent –  των χρηστών, ως προς τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

3. Προσθέστε περισσότερη αξία αναζήτησης  στο παλιό σας περιεχόμενο.

Μερικές φορές, θα διαπιστώσετε ότι
μια δημοσίευση πιθανόν να είναι εντελώς ξεπερασμένη και να μην «τραβάει» πλέον
το ενδιαφέρον των χρηστών. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα πρέπει να εφαρμόσετε πιο
ισχυρές τεχνικές  SEO και να δώσετε μια πλήρως ανανεωμένη
μορφή στο περιεχόμενό σας. Αυτό μπορείτε να το κάνετε ενημερώνοντας μη επικαιροποιημένες
πληροφορίες ή στατιστικά στοιχεία, με νέες ενότητες που δίνουν βάθος στη
δημοσίευση ή προσθέτοντας νέα ή και εποχικού ενδιαφέροντος  δεδομένα που μπορούν να κάνουν τη δημοσίευση να αποκτήσει περισσότερη επισκεψιμότητα.

4. Φτιάξτε ημερολόγιο
ενεργειών
SEO

Δημιουργήστε νέο περιεχόμενο και ενημερώσεις προσανατολισμένες στην   SEO στρατηγική σας και με βάση ένα μηνιαίο πρόγραμμα διαμόρφωσης περιεχομένου, τόσο για την ιστοσελίδα σας, όσο και για την ενδεχόμενη παρουσία σας στο facebook αλλά και σε όσα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δραστηριοποιήστε. Στη συνέχεια, τοποθετήστε αυτό το πρόγραμμα σε ένα ηλεκτρονικό αρχείο ( excel, word κλπ )  προκειμένου να είναι εύκολα προσβάσιμο και διαχειρίσιμο από εσάς και την ομάδα σας. Ιδανικά, ορίστε κάποιον υπεύθυνο ως προς την διαχείριση και την τήρηση του αρχείου αυτού.

Το SEO δεν είναι παυσίπονο ευρέως φάσματος

Στο σημείο αυτό, θα χρειαστεί να λάβετε υπόψη σας ότι όλοι οι
παραπάνω κανόνες και διαδικασίες , δεν είναι κάτι που εφαρμόζεται το ίδιο σε κάθε
επιχείρηση καθώς η  βελτιστοποίηση μιας  ιστοσελίδας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη
με τον τρόπο  αναζήτησης των χρηστών για
τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της και ως εκ τούτου δεν είναι όλες οι τεχνικές SEO κατάλληλες ούτε και
εφαρμόσιμες κατά τρόπο «φασόν».

Αυτή είναι άλλωστε  η κύρια  δουλειά ενός SEO συνεργάτη που η επιλογή του θα πρέπει να γίνει με προσοχή, προκειμένου να αναλύσετε και να  εξετάσετε από κοινού με την σωστή του καθοδήγηση τις ανάγκες σας, να στοχοθετήσετε το κοινό σας, να ανακαλύψετε τι είναι σημαντικό για αυτό και εν κατακλείδι να αναπτύξετε μια στρατηγική SEO που να τοποθετεί το σωστό περιεχόμενο με τέτοιο τρόπο, για να είστε πάντα εκεί που ψάχνουν οι πελάτες σας.

Ρωτήστε μας σχετικά ό,τι απορία ή διευκρίνιση έχετε και είμαστε στην διάθεσή σας για μια δωρεάν συμβουλευτική συνάντηση.

Είναι το WordPress το σωστό σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) για την επιχείρησή σας, ή μήπως χρειάζεστε μια προσαρμοσμένη λύση;

wordpress vs custom cms

Γιατί χρειάζομαι σύστημα διαχείρισης περιεχομένου ;

Στην εποχή του Διαδικτύου, η online παρουσία μιας επιχείρησης είναι εκ των ουκ άνευ για την ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητάς της, καθώς υπάρχουν πολλά εργαλεία, πλατφόρμες και μηχανισμοί που μπορούν να βοηθήσουν να τοποθετήσετε την επιχείρησή σας online.

Ο σωστός σχεδιασμός και η κατασκευή ιστοσελίδας  είναι ο καλύτερος τρόπος για να συστηθείτε σε πιθανούς υποψήφιους πελάτες  αλλά και να προωθείσετε περαιτέρω το εμπορικό σήμα σας, παρέχοντας παράλληλα χρήσιμο και κατανοητό περιεχόμενο στους επισκέπτες σας.

Το «περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς» κατά την γνωστή ρήση του digital marketing ( content is the King )  και ο τρόπος με τον οποίο επιλέγετε να το εμφανίσετε εξαρτάται από διάφορους παράγοντες.

Διαχείριση περιεχομένου

Για να ξεχωρίσετε από το πλήθος, χρειάζεται  να είστε ο καλύτερος διαθέσιμος πόρος πληροφορίας για τους επισκέπτες σας. Οι περισσότεροι άνθρωποι ψάχνουν  για χρηστικές και στοχευμένες πληροφορίες, χωρίς χάσιμο χρόνου, και το σχετικό με το brand σας περιεχόμενο σε συνδυασμό με την σωστή προβολή στις μηχανές αναζήτησης θα τους φέρουν στην landing page σας είτε πρόκειται για ιστοσελίδας, είτε για eshop, για blog, για media ( βίντεο, φωτογραφίες ) κ.λπ. Τα μόνα όρια στη δημιουργία περιεχομένου είναι τα όρια που βάζετε στον εαυτό σας.

Ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) σας δίνει τη δυνατότητα να επεξεργαστείτε το περιεχόμενο που εμφανίζεται στον ιστότοπό σας. Ιδανικά, ένα cms  θα πρέπει να είναι απλό και εύχρηστο προκειμένου να ενημερώνετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, ακόμη και αν δεν είστε προγραμματιστής. Οι επιλογές που έχετε στην διάθεσή σας για να αποφασίσετε ως προς την εγκατάσταση ενός CMS περιλαμβάνουν τη χρήση κάποιου έτοιμου πακέτου ή τον σχεδιασμό και την κατασκευή ενός CMS απόλυτα προσαρμοσμένου στις απαιτήσεις και ανάγκες σας.

Το πιο κοινό προκατασκευασμένο CMS διαθέσιμο στο διαδίκτυο είναι το WordPress. Το 50-60% της παγκόσμιας αγοράς αφορά ιστοσελίδες φτιαγμένες σε  WordPress, καθιστώντας το δώδεκα φορές  πιο δημοφιλές από οποιοδήποτε άλλο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου.

Για να πάρετε μια σωστή και τεκμηριωμένη απόφαση, θα πρέπει πρώτα να κατανοήσετε τις διαφορές μεταξύ αυτών των επιλογών, τι θα μπορούσε να σημαίνει για την επιχείρησή σας η κάθε μία και να αναζητήσετε την συμβουλευτική τοποθέτηση ενός επαγγελματία που θα αναλύσει τις απαιτήσεις σας και θα σας κατευθύνει αναλόγως.

Αν δεν μπορείτε να αποφασίσετε αν θα χρησιμοποιήσετε WordPress ή μια προσαρμοσμένη ιστοσελίδα / CMS για την επιχείρησή σας, επικοινωνήστε μαζί μας για μια δωρεάν συμβουλευτική συνάντηση.

Custom Website

Ένα προσαρμοσμένο και ουσιαστικά «ιδιόκτητο» σύστημα διαχείρισης περιεχομένου κατασκευάζεται ειδικά για την επιχείρησή σας και τις ανάγκες της,  στις οποίες μπορεί και πρέπει να προσαρμόζεται το σύστημα  από τον συνεργάτη που θα επιλέξετε

Πλεονεκτήματα :

Ευελιξία: Ο συνεργάτης- προγραμματιστής που θα επιλέξετε για την ανάπτυξη προσαρμοσμένου συστήματος διαχείρισης ιστοσελίδας ( cms) ,  θα κατασκευάσει σχεδόν οτιδήποτε μπορεί να χρειαστείτε, από μια βασική ιστοσελίδα για διαχείριση καταλυμάτων AirBnb και Booking, έως ένα πολυσύνθετο ηλεκτρονικό κατάστημα eshop ενώ με το wordpress, περιορίζεται σημαντικά από τα μοτίβα ( themes ) και τα πρόσθετα ( plugins ) που θα χρειαστεί να επιλέξετε προκειμένου να ολοκληρωθεί η ιστοσελίδα. Καθώς η χρήση θεμάτων και πρόσθετων  είναι σχετικά ευκολότερη, τόσο που υπο προϋποθέσεις μπορείτε να τα αναπτύξετε μόνοι σας, ο ανταγωνισμός σας μπορεί να χρησιμοποιεί θέματα επίσης και ενδεχομένως τα ίδια. Όταν όμως δεν μπορείτε να ξεχωρίσετε ως επιχείρηση, ο ιστότοπός σας χάνεται ανάμεσα στα εκατομμύρια άλλων παρόμοιων ιστότοπων και το όποιο συγκριτικό σας πλεονέκτημα, μπορεί να μην αναδεικνύεται αρκετά.

Προσαρμογή: Αν μπορείτε να το ονειρευτείτε, κάποιος μπορεί να το χτίσει. Με ένα συγκριτικά λογικό κόστος κατασκευής της  ιστοσελίδας σας σε σχέση με το wordpress και σε προσαρμοσμένο σύστημα διαχείρισης, μπορείτε να αποκτήσετε όποια λειτουργικότητα χρειάζεστε και να την μετατρέπετε κατά καιρούς, ανάλογα με την διαμόρφωση των αναγκών σας και τα νέα δεδομένα σας.

Ταχύτητα : Δεδομένου ότι ένα προσαρμοσμένο σύστημα διαχείρισης CMS έχει σχεδιαστεί για να κάνει ακριβώς αυτό που χρειάζεστε δεν υπάρχουν περιττές και αχρείαστες λειτουργίες που μπορούν να επηρεάσουν την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας, κάτι που οι μηχανές αναζήτησης λαμβάνουν σημαντικά υπ’ όψη τους κατά την κατάταξη ως προς το SEO. Ο κώδικας μπορεί να βελτιστοποιηθεί για να εξυπηρετήσει τις μοναδικές ανάγκες σας, αυξάνοντας έτσι την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας.

Ευκολία χρήσης : Οι χρήστες βλέπουν μόνο αυτό που πρέπει να δουν, προκειμένου να κάνουν τη δουλειά τους. Το προσωπικό και οι συνεργάτες σας μπορούν να μάθουν γρήγορα να χρησιμοποιούν το προσαρμοσμένο σύστημα διαχείρισης CMS, που σημαίνει ότι μπορείτε να ξοδεύετε λιγότερο χρόνο εκπαίδευσης και να κερδίσετε περισσότερο χρόνο λειτουργικότητας, χρησιμοποιώντας τη νέα προσαρμοσμένη λύση σας.

Υποστήριξη: Η επένδυση  σε ένα προσαρμοσμένο σύστημα διαχείρισης CMS, σημαίνει ότι θα έχετε διαρκώς υποστήριξη εκ των έσω από τους ίδιους τους σχεδιαστές και προγραμματιστές τους συστήματος  που κατανοούν τι χρειάζεται η επιχείρησή σας, έτσι ώστε οι μεταβολές και οι αναγκαίες κατά καιρούς προσαρμογές να υλοποιούνται τάχιστα αλλά και τα όποια προβλήματα να επιλύονται άμεσα.

Τι θα πρέπει να λάβετε υπ’ όψη σας:

Κόστος : Όπως είναι λογικό, μια ιστοσελίδα που χτίστηκε σε ένα προσαρμοσμένο σύστημα διαχείρισης CMS έχει διαφορετικό κόστος κατασκευής  από μια ιστοσελίδα WordPress. Η οικοδόμηση ενός προσαρμοσμένου CMS απαιτεί έναν έμπειρο επαγγελματία με ένα προηγμένο σύνολο δεξιοτήτων και σημαντικό πελατολόγιο, με το ανάλογο κόστος που δεν σημαίνει πάντα ότι σε αναγωγή χρηστικότητας είναι πολύ διαφορετικό από το κόστος υλοποίησης σε WordPress. Εν κατακλείδι, όλα έχουν να κάνουν με το πόσο θέλετε να επενδύσετε στην ιστοσελίδα σας από άποψη αναγνωρισιμότητας και λειτουργικότητας.

Εφαρμογή : Μια προσαρμοσμένη λύση απαιτεί μεγαλύτερο χρόνο για την ανάπτυξή της, χτίζεται και αξιολογείται σταδιακά και με βάση τον αρχικό σχεδιασμό καθώς και τις ενδεχόμενες μεταβολές που ίσως χρειαστεί να ζητήσετε. Το προσαρμοσμένο σύστημα διαχείρισης CMS θα απαιτήσει μια επένδυση του χρόνου που αξίζει όμως τον κόπο, καθώς θα παραλάβετε ένα έργο «κομμένο και ραμμένο» στα μέτρα σας. Από την άλλη πλευρά, η ανάπτυξη της ιστοσελίδας σας σε WordPress θα απαιτήσει λιγότερο χρόνο, αλλά δύσκολα θα μπορείτε να ελέγξετε την πρόοδο κατασκευής και να επέμβετε σε τυχόν μεταβολές και διορθώσεις.

Φιλοξενία (Hosting ) : Οι περισσότερες λύσεις CMS  περιλαμβάνουν μηνιαία ή ετήσια φιλοξενία και υποστήριξη, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει είτε να χρησιμοποιήσετε και να εμπιστευθείτε τον πάροχο που έχει επιλέξει ο σχεδιαστής σας, είτε να ζητήσετε την ανάπτυξη της ιστοσελίδας σε πάροχο της επιλογής σας.

Πρόσθετα (Add-ons και Plug-ins) : Αντίθετα από το WordPress που βασίζεται σε πρόσθετα ( Plugins) κατασκευασμένα από τρίτους για τις όποιες επιπλέον και εξειδικευμένες λειτουργίες της ιστοσελίδας, σε ένα προσαρμοσμένο σύστημα διαχείρισης CMS ο σχεδιαστής και προγραμματιστής του συστήματος, μπορεί να υλοποιήσει μέσω κώδικα οποιαδήποτε εξειδικευμένη λειτουργικότητα που απαιτεί πρόσθετη εγκατάσταση ή μεταβολή σχεδιασμού στην πορεία, χωρίς να επηρεάσει τη συνολική μορφή και την ομαλή ροή του κώδικα.  

WordPress

Τι είναι τελικά αυτό το WordPress ; Ουσιαστικά, το WordpRess είναι ο απλούστερος και  πιο δημοφιλής τρόπος για να δημιουργήσετε τη δική σας ιστοσελίδα, blog ή ακόμα και eshop με πλήρη λειτουργικότητα και χρησιμοποιείται σε περισσότερες από το 37,5% των ιστοσελίδων στο Διαδίκτυο. Σε μια σχετικά πιο τεχνική προσέγγιση, το WordPress είναι ένα ανοικτού κώδικα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου CMS, πράγμα που σημαίνει ότι ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει ή να τροποποιήσει το λογισμικό ελεύθερα και δωρεάν. Είναι επίσης ένα εργαλείο που καθιστά εύκολη, αλλά με ορισμένες παραδοχές, τη διαχείριση σε αρκετές πτυχές της ιστοσελίδας σας – όπως το περιεχόμενο – χωρίς να χρειάζεται να γνωρίζει κανείς  τίποτα σχετικά με κώδικα  προγραμματισμού. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι η πλατφόρμα WordPress κάνει σε κάποιο ποσοστό την οικοδόμηση ενός δικτυακού τόπου προσβάσιμη στον οποιονδήποτε – ακόμη και σε όσους δεν είναι προγραμματιστές.

Πλεονεκτήματα :

Κόστος :  Ως ανοικτού κώδικα (open-source)  CMS, το WordPressείναι εντελώς δωρεάν για χρήση, αλλά όπως και σε ένα προσαρμοσμένο σύστημα διαχείρισης CMS θα χρειαστεί η αγορά συνδρομής για φιλοξενία ιστοσελίδων ( hosting ). Αν δεν χρησιμοποιήσετε από τα δωρεάν θέματα WordpRess  ( free wordpress themes) και πρόσθετα (Plug-ins ) τα οποία είναι μεν πλήρως λειτουργικά αλλά με σημαντικά μειωμένες λειτουργικότητες, θα χρειασθεί να αγοράσετε το θέμα της επιλογής σας με τα αντίστοιχα πρόσθετα που απαιτούνται για την λειτουργικότητα της ιστοσελίδας σας και  η συνολική τιμή θα ποικίλλει ανάλογα με τη λειτουργικότητα που χρειάζεστε.  Αν δεν μπορείτε να επιλέξετε θέμα και plugins εμείς είμαστε στην διάθεσή σας για μια δωρεάν συμβουλευτική συνάντηση.

Ανοικτού κώδικα : Αυτό σημαίνει ότι η βάση κώδικα είναι επεξεργάσιμη και διαθέσιμη σε όλους και δεν χρειάζεται να αγοράσετε τίποτα για να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε το σύστημα. Μπορείτε επίσης να φιλοξενήσετε τον ιστότοπό σας οπουδήποτε στο web, όπου εκατομμύρια προγραμματιστές μπορούν νασας βοηθήσουν να τον αξιοποιήσετε στο έπακρο, με την ανάλογη όμως από εσάς επένδυση κυρίως σε χρόνο αναζήτησης. Εδώ βέβαια, εγείρονται και σημαντικά θέματα ασφάλειας που αφορούν το wordpress και τις συναφείς πλατφόρμες, που θα πρέπει να λάβετε υπ’ όψη σας, καθώς η φύση της υλοποίησης «ανοικτού κώδικα» σε συνδυασμό με την ανεξέλεγκτη χρήση πρόσθετων ( plugins ) ενδεχομένως να δημιουργήσει κενά ασφάλειας που επίδοξοι hackers θα μπορούσαν εύκολα να εκμεταλλευτούν με προφανή αρνητικά αποτελέσματα για την ιστοσελίδα σας

Ευκολία χρήσης:  Για να κατασκευάσετε με το WordPressένα προσωπικό blog, η μια απλή ιστοσελίδα δεν χρειάζονται γνώσεις προγραμματισμού. Είναι επίσης εύκολο να μάθετε πώς μπορείτε να ενημερώνετε μια ήδη κατασκευασμένη ιστοσελίδα σε  WordPress , όπως για παράδειγμα να προσθέτετε κείμενα, blogposts , ή να αλλάζετε φωτογραφίες, αν και  χρειάζεται ένα ορισμένο επίπεδο εμπειρίας  για να αξιοποιήστε  πλήρως την πλατφόρμα WordPress. Από εκεί και πέρα, αν οι απαιτήσεις μεγαλώνουν ή ξέρετε ότι θα μεγαλώσουν, θα χρειασθεί μια καλή εξοικείωση ή η συμβολή ενός ειδικού προκειμένου να αναπτύξετε περαιτέρω την ιστοσελίδα σας.

Θέματα και Plug-ins : Αν και πρόκειται για μια γενική πλατφόρμα, το WordPress επιτρέπει στους εξειδικευμένους χρήστες να σχεδιάσουν τα δικά τους θέματα και να τα αναρτούν είτε δωρεάν είτε επι πληρωμή. Ως αποτέλεσμα, το πλήθος των πληρωμένων και δωρεάν θεμάτων που διατίθενται σας επιτρέπουν να οικοδομήσετε μια ιστοσελίδα που ταιριάζει στο ύφος και στις ανάγκες σας καθώς και στο εμπορικό σήμα της εταιρείας σας. Επιπλέον, η τεράστια βιβλιοθήκη των διαθέσιμων pluginsγια WordPress είτε δωρεάν είτε επι πληρωμή, παρέχει επαρκή λειτουργικότητα για σχεδόν κάθε επιχείρηση ή σκοπό.

Εφαρμογή : Κάθε είδους ιστοσελίδα, από ένα απλό blog έως ένα εξειδικευμένο και πλήρως λειτουργικό eshop, είναι ένα πολύ σημαντικό έργο που έχει μεγάλη επίπτωση στην ορθή προβολή και προώθηση της επιχείρησή σας Online.  Η  πλατφόρμα WordPress επιτρέπει σε εσάς και τους συνεργάτες σας, ή τον προγραμματιστή σας να χρησιμοποιήσετε προκατασκευασμένες δομές, να αναπτύξετε μοναδικό περιεχόμενο  για να κρατήσετε χαμηλά το κόστος υλοποίησης της ιστοσελίδας σας, ενώ με την σωστή της παραμετροποίηση και την αποδοτική βελτιστοποίηση ως προς τις μηχανές αναζήτησης,  θα παρέχει στην επιχείρησή σας εξαιρετικές υπηρεσίες CMS για να  εξασφαλίσετε την υψηλότερη απόδοση επένδυσης ( ROI).

Τι θα πρέπει να λάβετε υπ’ όψη σας :

Ταχύτητα : Όπως και οτιδήποτε είναι κοινόχρηστο και Online, έτσι και η πλατφόρμα WordPress μπορεί να αντιμετωπίσει προβλήματα ταυτόχρονης χρήσης, ταχύτητας ή και κυκλοφορίας ( traffic). Ο κεντρικός κώδικας της πλατφόρμας είναι  γραμμένος για να καλύψει ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών, ώστε να μπορεί να συσσωρεύσει και να χρησιμοποιήσει διαθέσιμους πόρους, ενώ οι τοποθεσίες WordPress επηρεάζονται αρνητικά ως προς την ταχύτητα φόρτωσης μιας ιστοσελίδας κυρίως λόγω κακώς σχεδιασμένων ή αλόγιστης χρήσης πρόσθετων ( Plugins ),  θεμάτων ( WordPressthemes ) ή υπερβολικά μεγάλου περιεχομένου, όπως οι μη συμπιεσμένες ή βελτιστοποιημένες ( Optimized ) φωτογραφίες. Η πλατφόρμα WordPress CMS είναι εν γένει ένα αρκετά αποτελεσματικό σύστημα, οπότε μια επαγγελματική και σοβαρή εταιρεία φιλοξενίας ( hosting) με αξιόπιστες υποδομές σε servers και ασφάλεια μπορεί να κάνει μια ιστοσελίδα WordPress ακόμη πιο γρήγορη με χρήση διαφορετικών τεχνολογιών  web, όπως είναι το CDN, αλλά με μια επιπλέον οικονομική επιβάρυνση.

Λειτουργικότητα : Η εγκατάσταση της πλατφόρμας WordPress είναι ήδη υλοποιημένη σε όλους τους παρόχους φιλοξενίας σε επίπεδο βάσης και σε ένα βασικό πακέτο που περιλαμβάνει όλα τα δωρεάν θέματα και πρόσθετα ( Plugins ) για κάθε είδος ιστοσελίδας , προκειμένου να τα προσαρμόσετε στο site σας, συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, φόρμες επικοινωνίας, SEO, cache, ρυθμιστικά, κλπ. Λόγω της διαδεδομένης, ανοικτού κώδικα φύση της πλατφόρμας, υπάρχουν διαθέσιμα plugins για ένα μεγάλο εύρος απαιτήσεων, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να καλυφθεί μια μεμονωμένη και προσωπική ανάγκη λειτουργίας μιας ιστοσελίδας, όπως θα μπορούσε να γίνει με ένα «ιδιωτικό» σύστημα διαχείρισης περιεχομένου.

Προσαρμογή : Προκειμένου να εξασφαλίσετε ότι η εξαιρετικά προσαρμόσιμη πλατφόρμα  WordPress ανταποκρίνεται απόλυτα τόσο στις τωρινές όσο και στις μελλοντικές ανάγκες και απαιτήσεις σας, καλό θα είναι να συμβουλευτείτε μια ομάδα από έμπειρους κατασκευαστές και σχεδιαστές ιστοσελίδων WordPress οι οποίοι θα αξιολογήσουν μαζί σας μέσα από έναν συνολικό έλεγχο της ιστοσελίδας σας αν το θέμα και τα plugins που χρειάζεστε ανταποκρίνονται και προσαρμόζονται πλήρως στις ανάγκες σας. Εμείς είμαστε στην διάθεσή σας για μια δωρεάν συμβουλευτική συνάντηση προκειμένου να σας βοηθήσουμε ως προς την τελική σας απόφαση.

 Η ώρα της απόφασης !

Πριν από τη λήψη μιας μεγάλης απόφασης σχετικά με το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου σας, θα πρέπει να αξιολογήσετε τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Ένα καλό τέτοιο πρώτο βήμα, θα είναι να ξεκινήστε με αυτές τις ερωτήσεις, οι απαντήσεις των οποίων θα σας καθοδηγήσουν στην πραγματοποίηση της σωστής επιλογής για την επιχείρησή σας :

  • Πόσο μεγάλη είναι η επιχείρησή σας;
  • Πόσους τελικούς χρήστες περιμένετε για τον ιστότοπό σας;
  • Πόσο σημαντικό είναι το τελικό κόστος ως προς το αποτέλεσμα ;
  • Πόσο χρόνο έχετε για να αναπτύξετε  ένα σύστημα;
  • Τι επίπεδο προσαρμογής χρειάζεστε;
  • Σκοπεύετε να αναθέσετε την ανάπτυξη;
  •  Τι γίνεται με τη συντήρηση;

Αν θέλετε τη γνώμη μας : Ένα προσαρμοσμένο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου CMS μπορεί να είναι απαραίτητο για ορισμένες σύνθετες, απαιτητικές και πολυλειτουργικές εφαρμογές, όπου η χρήση WordPress θα απαιτήσει πολύ μεγάλο επίπεδο προσαρμογής. Η χρήση ενός προσαρμοσμένου CMS απαιτεί επιλογή με δέσμευση εμπιστοσύνης από μια σοβαρή και έμπειρη  εταιρεία ανάπτυξης ιστοσελίδων, με μεγάλη διασπορά έργων κατά είδος και κυρίως φιλική, προσωπική και άμεση ανταπόκριση.

Ωστόσο, για μια σημαντική πλειοψηφία επιχειρήσεων, με μικρές απαιτήσεις συγκεκριμένες ανάγκες προβολής, η κατασκευή ιστοσελίδας σε  WordPress είναι μια εξαιρετική επιλογή με προσιτό κόστος, ενώ προσφέρει αρκετή προσαρμογή και λειτουργικότητα για σχεδόν κάθε μικρο-μεσαία επιχείρηση. Χρησιμοποιώντας WordPress σας δίνετε η ευελιξία να συνεργαστείτε ακόμα και μόνοι σας με διαφορετικούς προγραμματιστές ανά τον κόσμο και σας βοηθά να εξασφαλίσετε ότι η ιστοσελίδα σας μπορεί να προσαρμοστεί online στις μεταβαλλόμενες τάσεις του σχεδιασμού.

Οι σωστά κατασκευασμένες ιστοσελίδες σε wordpress φαίνονται μεγάλες, λειτουργούν καλά και κοστίζουν λιγότερο από τις ιστοσελίδες που κατασκευάζονται με ένα προσαρμοσμένο CMS.

Η απόφαση είναι πάντα δική σας, αλλά εμείς είμαστε δίπλα σας για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά προκειμένου να καταλήξετε στην βέλτιστη, για την επιχείρησή σας λύση.

Δείτε τις υπηρεσίες μας, πλοηγειθήτε  στο portfolio των έργων μας ( WP & custom ) και επικοινωνήστε μαζί μας για μια πλήρη και δωρεάν συμβουλευτική συνάντηση.

Η Airbnb εκδίδει πιστοποιητικό συμμόρφωσης υγιεινής ενάντια στον κορωναϊό

Το ειδικό υγειονομικό πρωτόκολλο της πλατφόρμας Airbnb

Η Airbnb προκειμένου να καθησυχάσει τους πελάτες της και να επιστρέψουν  οι κρατήσεις σε μια κανονικότητα όσο γίνεται πιο κοντά στον ρεαλισμό, ανέπτυξε και ενσωμάτωσε στην πλατφόρμα της ένα νέο πρωτόκολλο καθαρισμού και απολύμανσης των καταλυμάτων που φιλοξενεί στον ιστοχώρο της. Μπορείτε να δείτε ή και να κατεβάσετε απο εδώ , το σχετικό εγχειρίδιο καθαρισμού για να προετειμαστείτε πλήρως ως προς το υγειονομικό πρωτόκολλο της Airbnb και να λάβετε το σχετικό πιστοποιητικό καθαρισμού.

H Airbnb δημιουργεί τις εξελίξεις στην επόμενη μέρα  του τουρισμού

Η όλη αυτή προσπάθεια έχει ήδη ξεκινήσει στις ΗΠΑ και  προβλέπει να παρέχεται ένα  πιστοποιητικό στους οικοδεσπότες που έχουν ολοκληρώσει μια εκπαίδευση στους νέους κανόνες υγιεινής, οι οποίοι καταρτίστηκαν βάσει των συστάσεων των αμερικανικών υγειονομικών αρχών και εμπειρογνωμόνων της υγείας. Το αναμενόμενο Πρόγραμμα Αυστηρού Καθαρισμού ξεκινά τον Ιούνιο και στην Ευρώπη, με σκοπό οι  οικοδεσπότες να ενημερωθούν πλήρως προκειμένου να καθαρίζουν τα καταλύματά τους ακόμη πιο αποτελεσματικά, τόσο κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όσο και μετά από αυτήν.

πρωτόκολλο airbnb

«Καθώς οι κυβερνήσεις διαχειρίζονται την υγειονομική κρίση και άρχισαν να εξετάζουν περιορισμούς που πρέπει να τεθούν σε ισχύ πριν επιτραπούν εκ νέου τα ταξίδια, προετοιμάζουμε ενεργά την Airbnb να υποστηρίξει την κοινότητά μας και να προετοιμάσει το μέλλον του τουρισμού, έχοντας ως επίκεντρό μας την υγεία και την πρόληψη», υπογράμμισε η εταιρία σε ανακοίνωση.

Η Airbnb αναφέρει ότι τα μέλη της που προσφέρουν καταλύματα θα χρειαστεί να λάβουν “συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με την πρόληψη της νόσου Covid-19, όπως η χρήση ατομικού προστατευτικού εξοπλισμού, όπως μάσκες και γάντια για τους οικοδεσπότες ή εκείνους που κάνουν τον καθαρισμό, καθώς και απολυμαντικά εγκεκριμένα από τις ρυθμιστικές αρχές”

Οι συστάσεις της Airbnb προς τους οικοδεσπότες

Η σύσταση προς τους οικοδεσπότες είναι επίσης να αφήνουν να περνά ένα 24ωρο για να δεχθούν έναν νέο πελάτη ενώ οι οικοδεσπότες που δεν μπορούν να συμμορφωθούν με το πρωτόκολλο υγιεινής της airbnb ή να λάβουν το αντίστοιχο  πιστοποιητικό, μπορούν να επιλέξουν το κατάλυμά τους να μένει κενό για μια περίοδο 72 ωρών μεταξύ κάθε ενοικίασης.

airbnb & covid-19

Οι πελάτες θα μπορούν σαφώς να διαπιστώνουν και να πράττουν αναλόγως εάν ο οικοδεσπότης τους έχει λάβει πιστοποιητικό, εάν περιμένει 72 ώρες μεταξύ της αναχώρησης ενός πελάτη και της άφιξης ενός άλλου ή επιλέγει να μην συμμορφωθεί με το νέο πρωτόκολλο.

Τα 250 εκατ. ευρώ της Airbnb για την άμβλυνση των απωλειών των οικοδεσποτών

Η Airbnb, μια εταιρία από τους πρωτοπόρους της συνεργατικής οικονομίας, συγκέντρωσε στις αρχές Απριλίου 1 δισεκατομμύριο δολάρια για να προετοιμαστεί για τη μετά κρίση εποχή.

Η εταιρία αποδέσμευσε επίσης στα τέλη Μαρτίου 250 εκατομμύρια δολάρια για να αμβλύνει τις οικονομικές απώλειες των οικοδεσποτών που νοίκιαζαν τα καταλύματά τους μέσω της πλατφόρμας airbnb και που βρέθηκαν αντιμέτωποι με ένα κύμα ακυρώσεων.

“Αν και δεν μπορούμε ποτέ να εξαλείψουμε πλήρως τους κινδύνους του ταξιδιού και παρά το γεγονός ότι η επιστήμη εξελίσσεται συνεχώς, αυτή η πρωτοβουλία (σχετικά με τους νέους κανόνες υγιεινής) έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίξει και να προστατεύσει τους συνεργάτες μας”, υπογράμμισε η εταιρία.

Για περισσότερες πληροφορίες και συμβουλές σχετικά με τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης, επικοινωνείστε μαζί μας και ενημερωθείτε από εδώ